EN SEVDİĞİMİZ EKİM: FİLM EKİMİ 2017

Pazartesi, Eylül 25, 2017


Bu başlığı kaçıncı kez atıyorum saymadım ve Film Ekimi için kaçıncı kez liste yapıyorum gerçekten hatırlamıyorum. Ve bu durum iyi mi kötü mü yorum sizin... Ama hangisi olursa olsun Ekim geliyor ki en sevdiğim aydır Ekim ve Film Ekimi de başlıyooorr. 

Bu yıl 29 Eylül - 8 Ekim tarihleri arasında yapılacak festivalde program geçtiğimiz günlerde açıklandı, biletler ise 23 Eylül'de satışa sunuldu. Ben de kalemi kağıdı aldım merak ettiğim ve gidebileceğim filmleri listeledim. Her yıl yaptığım gibi sizlerle de paylaşmak istedim. 

Hadi başlayalım !

Mother!

İlk sırada Darren Aronofsky filmi olan "Anne!" var. Dram, korku, gizem türünde "cesur ürkütücü ve benzersiz" bir film.. Tüm güzelliği ile Jennifer Lawrence'i başrolde izleyeceğiz. Ve filmin fragmanını izlemenizi şiddetle tavsiye ederim fragmam izlemem bencilerden olmayın bu nasıl bir kalp atışı bu nasıl bir gerilme durumu.. Merakla bekliyorum, sizde listeye ekleyin.

Happy End


Michael Heneke filmi olan "Mutlu Son" filmi yönetmenin 2012 yılındaki Amour filminden bu zamana merakla beklenen ilk filmi olma özelliğini taşıyor. (Amour filmini de izlemediyseniz izleyin tavsiyedir.) Film aynı zamanda Avusturya'nın oscar adayı.. Listeye ekleyin benden söylemesi.

You Were Never Really Here 

Sırada izlerken böyle de çocuk olmaz olsun dediğim film "We Need to Talk About Kevin" filminin de yönetmenliğini yapan Lynne Ramsay'in filmi var. Filmimiz ise; You Were Never Really Here. Filmde bir savaş gazisinin küçük bir kızı kurtarma hikayesini izliyor olacağız ama burada önemli olan galiba bu kahraman gazinin bir sosyopat oluşu.. Nasıl bir film göreceğiz merakla bekliyorum.

The Beguiled

Sırada The Beguiled isimli film var. Filmin yönetmeniğini Sofia Coppola yapıyor. Açıkcası filmi listeye eklemenin tek nedeni Nicole Kidman sevdam olabilir. Kadın mükemmel değil mi? (Lütfen son dizisini izleyin..) Ayrıca Colin Farrell'in şaşgın bakışlarına da hayır denilmezdi. Filmde Amerika İç Savaşı sırasında yaralanan bir askerin, eşlerini savaşa uğurlamış kadınların yaşadığı bir eve sığınması ile birlikte yaşanan olayları izleyeceğiz. O evde kötü şeyler olacak, hissediyorum.....:)

In The Fade Aus Dem Nichts

Sırada bir Fatih Akın filmi var. Filmde bir terör saldırısında eşini ve oğlunu kaybeden Katja'nın hikayesini izleyeceğiz. Bence filmin sorguladığı şeylerden biri; "Acı nasıl intikama dönüşür?" Paramparça, bir intikam öyküsü ve düzene karşı bir başkaldırı..


Benim seçtiğim filmler bunlardı, umarım sizlere yardımcı olur. Filmler ilgili daha ayrıntılı bilgiye tabiki FilmEkimi2017 sitesinden ulaşabilirsiniz, buraya tıklamanız yeterli. İyi festivaller :)



*Film ile bilgilere ve görsellere imbd&filmekimi sitelerinden ulaşılmıştır.

You Might Also Like

0 yorum

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *